Pembohongan Publik!!!

Jadi hari ini saya nggak puasa, truss tadi pagi menjelang siang bikin mie goreng sedap yang saya sulap jadi mie rebus sedap. Tinggal tambahin kuah sih sebenernya, abis saya nggak terlalu suka mie goreng😀

Truss pas buka bungkus mie instant saya menemukan ini di bungkus mie instant tersebut (lihat bagian yang saya zoom):

Apa seeehhh??? sejak kapan mie instant bervitamin?? enak banget dong nih bisa dimakan setiap hari, nggak usah makan buah atau sayuran lagi.

ps: my children so NOT gonna see this thing for their entire life. EVER!!! Belinya merk lain aja yang lebih ‘honest’😉

-bee-

4 thoughts on “Pembohongan Publik!!!

  1. *Still with your unique blend of Padang-English

    Ever? Really? That might be improbable, because then they will miss the point of being “anak kost” when come time to live on their own🙂

    On a side note, I once read that Indomie has “8 g of protein per 100 g”.

    As Farah Quinn would say: Yummy!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s